На виконання наказу МОН України від 11.04.2017р. №602-А на бухгалтерсько-економічному факультеті у період з 18.04.2017р. по 20.04.2017р. було проведено акредитаційну експертизу підготовки бакалаврів напряму «Міжнародна економіка» експертами: Петковою Л.О. – завідувачем кафедри міжнародної економіки та бізнесу Черкаського державного технологічного університету, д.е.н., професором (голова комісії), Лизун М.В. – доцентом кафедри міжнародної економіки Тернопільського національного економічного університету, к.е.н.
У ході експертизи проаналізовано рівень підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка». З цією метою в Інституті під час самоаналізу були проведені контрольні вимірювання залишкових знань студентів з дисциплін: навчальні дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки (українська мова за професійним спрямуванням); цикл фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки (економічна теорія); цикл професійної та практичної підготовки (облік і аудит у зарубіжних країнах, менеджмент, економіка підприємства).
За результатами вимірювань залишкових знань з дисциплін циклу соціально-гуманітарної підготовки 5,8 % студентів отримали оцінку «відмінно», 58,8 % – оцінку «добре», 35,2% – оцінку «задовільно», показник абсолютної успішності – 100 %, якості навчання – 64,7 %, середній бал успішності – 3,7.
З циклу дисциплін фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки 52,9 % студентів отримали оцінку «добре», 47,1 % – оцінку «задовільно», показник абсолютної успішності – 100 %, якості навчання – 52,9 %, середній бал успішності – 3,5.
З дисциплін циклу професійної та практичної підготовки 52,5 % студентів отримали оцінку «добре», 47,5 % – оцінку «задовільно», показник абсолютної успішності – 100 %, якості навчання – 52,5 %, середній бал успішності – 3,5.
В цілому з усіх дисциплін, за якими здійснені контрольні вимірювання залишкових знань 1,3 % студентів отримали оцінку «відмінно», 54,1 % – оцінку «добре», 44,6 % – оцінку «задовільно». Показники абсолютної успішності – 100%, якості навчання – 55,4 %, середній бал успішності – 3,6.
Аналіз результатів експертизи свідчить, що розбіжності між показниками абсолютної та якісної успішності студентів під час самоаналізу та результатами експертизи знаходяться в межах норми.