Кожного дня у період з 11 по 14 квітня 2016 р. о 13.10 у приміщенні головного корпусу інституту будо проведено низку заходів у рамках Тижня іноземних мов. 11 квітня відбувся Мультикультурний діалог у туристичній сфері «Ласкаво просимо».
У рамках заходу були представлені полілінгвістичні презентації індивідуальних робіт студентів групи Т-14 за розділами:
Презентації німецькомовних країн:
І. Туристичне країнознавство.
1. Німеччина (Кардаш Анастасія, Фегесин Ольга)
2. Швейцарія (Тучапець Анастасія)
ІІ. Презентації підприємств гостинності Львова.
1. Готель Цитадель Інн (Тучапець Анастасія)
2. Готель Нобіліс (Шитова Алісія)
3. Готель Жорж (Демська Діана)
4. Готель Ібіс-стайл (Скорина Артем)
ІІІ. Презентації брендів нашого міста.
1. Львівська кава
Презентація львівської кавової фабрики «Галка» (Леуш Софія)
2. Львівський шоколад
Презентація львівської шоколадної фабрики «Світоч» (Малюх Яна)
3. Львівське пиво
Презентація львівської броварні (Рондяк Марія)
Студенти презентували інформацію двома мовами (англійською та німецькою) та відповідали на запитання гостей та запрошених. З метою залучення студентів-глядачів до активної участі Перунчак Т.І. ставила запитання до аудиторії на основі переглянутих презентацій.
12 квітня відбулася зустріч з регіональними представниками іноземних видавництв від компанії «Лінгвіст». Модераторами були: Пукаляк О.І., Мельник Б.Я.
Регіональний представник Юлія Дрига, презентувала новинки видавництва нім «Cornelsen», французьке «Cle» – і англійські «Cambridge», «National Geographic», «Collins», призначені для допомоги студентам при вивченні іноземних мов; розповіла про використання Інтернет-ресурсів при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. А також презентувала підручники видавництва, побудовані для роботи з використанням Інтернету.
13 квітня відбулася презентація англомовних країн (Великобританія, США, Канада). Модераторами булиГуляк О.Б.,Мельник Б.Я., Рижа У.В.
Доповідачі підготували та подали презентації іноземною мовою, відображаючи термінологію дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Аудиторія була задіяна в активному обговоренні згідно з поставленими запитаннями доповідачів та модераторів.
ПРОГРАМА ПРЕЗЕНТАЦІЇ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН:
Презентація США.
Тучапець Анастасія, Демська Діана – студенти групи Т-14.
Презентація Великобританії.
Васюта Олександра, Купріянова Євгенія, Наконечний Тарас – студенти групи ГРС-12.
Презентація Канади.
Андраш Володимир, Качкусь Володимир «11 унікальних фактів про Канаду»; Стахів Ольга, Баб’як Ольга «Найкращі туристичні маршрути Канади», Войтухів Роксолана, Галавін Соломія «Туристичні перлини Канади» - студенти групи Т-12.
14 квітня відбулася IV студентська науково-практична конференція іноземними мовами «Комунікативна компетенція як чинник конкурентоспроможності фахівця туристичної та економічної сфер» між навчальними закладами вищої освіти.
Актуальність теми конференції: Тема конференції є актуальною з огляду на необхідність досліджувати сутність та зміст комунікативної компетенції у процесі становлення конкурентоспроможності фахівця туристичної та економічної сфер.
Мета конференції: Визначити роль та основні складові комунікативної компетенції у контексті становлення конкурентоспроможності фахівця туристичної та економічної сфер.
Основні завдання конференції:
1) Обґрунтувати значення комунікативної компетенції як чинника конкурентоспроможності фахівця туристичної та економічної сфер;
2) Виділити основні складові комунікативної компетенції;
3) Розглянути найбільш оптимальні форми та методи професійної комунікації у контексті становлення конкурентоспроможності фахівця туристичної та економічної сфер.
До участі у роботі конференції долучилися представники навчальних закладів вищої освіти Львова, а саме:
- Львівський інститут економіки і туризму
- Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
- Львівський Інститут банківської справи Університету банківської справи
- Національний університет «Львівська політехніка».
Програма конференції включала доповіді за такою тематикою:
1. ТУЧАПЕЦЬ Анастасія. ПОЛІЛІНГВІЗМ ЯК ОДНА З ПРОВІДНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ. (Polylinguismus als eine der führenden Kompetenzen im Arbeitsfeld der Tourismusfachperson) – .
2. ПОВСТИН Віктор.ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ РЯТУВАЛЬНИКІВ. (Professional communicative competence of rescuers) –
3. СТЕЦЮРА Владислав. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ. (Information Technology in modern business) –
4. ЧЕРНОВОЛ Андрій. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ. (Cross cultural communication) -
5. ГИКАВА Андріана, ДЗЕНДЗЕЛЮК Назар. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФАХІВЦЯ ТУРИСТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ СФЕРИ. (Communicative competence as а factor of competitiveness of a specialist in tourist and economic spheres) - Націопальнийуніверситет «Львівськаполітехніка».
6. ПІХ Роксолана. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ДЛЯ СИСТЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ. (Socioeconomic efficiency of training for civil defense system) – Львівськийдержавнийуніверситетбезпекижиттєдіяльності.
7. НАКОНЕЧНИЙ Тарас. ВАЖЛИВІСТЬ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. (The importance of learning foreign languages for professional activities) – Львівськийінститутекономікиітуризму, групаГРС-12.
8. ДУДОК Оксана. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ. (Financial and material assurance in the field of civil protection) – Львівськийдержавнийуніверситетбезпекижиттєдіяльності.
9. СТЕПАНЮК Софія. БІЛІНГВІЗМ ЯК ПРОФЕСІЙНА ОЗНАКА ЕКСПЕРТА В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ. (Bilingualism as a professional feature of an expert in tourism) – Львівськийінститутекономікиітуризму, групаТ-11.
Конференція ухвалила резолюцію:
1. Вважати науково-дослідну роботу студентів рушійною силою їхнього професійного розвитку.
2. Визначити найбільш актуальні напрями наукового пошуку студентів:
- комунікативна культура в сфері економіки та туризму;
- міжкультурне спілкування у сучасному суспільстві;
- розвиток етнофестивального туризму в Україні.
3. Редколегія уповноважена підсумувати пропозиції конференції стосовно напрямків подальших наукових досліджень студентів та рекомендувати їх на відповідні кафедри.